demo

Nejčastěji kladené dotazy

CHCI UDĚLAT OBJEDNÁVKU

MÁM DOTAZ OHLEDNĚ VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY  

MÁM DOTAZ OHLEDNĚ OBJEDNÁVKY, KTEROU JSEM OBDRŽEL/A

 

CHCI UDĚLAT OBJEDNÁVKU

Jak najdu produkt, který hledám?
Kde najdu více informací o produktu?
Jak přidám položky do nákupního košíku?
Jak můžu udělat změny v mém nákupním košíku?
Jak přejdu ke kontrole nákupu?
Kam všude produkty zasíláte?

Jak najdu produkt, který hledám?

1. Pokud víte název produktu, pak jej můžete najít pomocí volby vyhledávacího pole, které je na horní pravé straně pod menu.

2. Pokud potřebujete produkty určené pro konkrétní onemocnění (pokud víte název onemocnění), ale nevíte název léku, pak si můžete prohlédnout kategorie uvedené v liště menu, nebo vyhledat váš dotaz (jméno onemocnění) prostřednictvím vyhledávacího pole.

Kde můžu najít více informací o produktu?

Můžete si najít podrobnosti o produktech, jako je popis, tipy, dávky atd. na stránce produktu. Tam se můžete dostat kliknutím na výrobek. Pro více informací nás můžete kontaktovat kliknutím na Kontaktujte nás a vyplněním formuláře nebo alternativně přímo napsáním na náš email support@kairaliproducts.com

Jak přidám položky do nákupního košíku?

Jakmile najdete požadovaný produkt a kliknete na výrobek, dostanete se na stránku produktu. Teď zadejte množství produktů, který chcete koupit. Chcete-li koupit více produktů, opakujte stejný postup s ostatními požadovanými produkty. Po přidání všech produktů klikněte na možnost Kontrola v pravém horním rohu.

Jak mohu udělat změny v mém nákupním košíku?

Jestli po přidání zboží do nákupního košíku zjistíte, že jste přidali špatné produkty / špatné množství a chcete upravit Nákupní košík (výrobky), pak postupujte podle následujících kroků:
1. 1. Odebrat produkt: Chcete-li odstranit jakýkoli produkt z nákupního košíku, klikněte na "Můj košík" v pravém horním rohu a pak klikněte na ikonu; na levé straně od obrázku produktu.
2. 2. Úpravy množství: Chcete-li upravit množství jakéhokoli produktu v nákupním košíku, klikněte na položku "Můj košík" v pravém horním rohu, pak přejděte na "množství" a vložte požadované množství a poté klikněte na tlačítko "Aktualizace košíku".
3. 3. Přidat další produkty: Chcete-li přidat více produktů do košíku klikněte na "Pokračovat v nákupu" pod obrázkem produktu na stránce nákupního košíku, budete přesměrován na domovskou stránku. 

Jak udělám kontrolu objednávky?

Po přidání vašich produktů do košíku, klikněte na volbu "Kontrola" v pravém horním rohu a pak, pokud máte slevový kupón vložte kód kuponu a klikněte na tlačítko Použít kupon, a získáte slevu rovnající se kupónové hodnotě, nyní klikněte na "pokračovat do pokladny", tak se přemístíte do pokladny, tady máte dvě možnosti pokladny (1) host pokladny; V tomto procesu není nutné vytvořit účet. (2) Členská pokladna; v tomto procesu se musíte zaregistrovat k vytvoření účtu a pak se přihlaste. (Doporučujeme vám jít do pokladny jako člen, protože vám to pomůže, když budete dělat další nákup. Při dalším nákupu nemusíte vyplnit všechny informace znovu), klepněte na tlačítko pokračovat a vyplňte své fakturační a doručovací informace.

Při přehledu objednávky akceptujete kliknutím "Pravidla a podmínky" a znovu klikněte na zadání objednávky. Teď budete převedeni na stránku platební brány, opět zde zadejte fakturační a doručovací informace, pokud vaše fakturační a dodací adresa jsou stejné pak označte související tlačítko a vyberte způsob platby z rozbalovacího menu, uveďte údaje o platbě a klikněte na tlačítko potvrdit. Po několika sekundách zpracování budete přesměrování na platební bránu a budete požádáni o vyplnění bezpečnostního kódu vaší karty; zadejte bezpečnostní kód a znovu klikněte na, odeslat, zobrazí se zpráva „Platba úspěšná" a dostanete email (na adresu, kterou jste poskytli v části osobních informací) s detaily o nákupu.

Kam všude zasíláte produkty?

Zasíláme téměř do všech zemí na světě.

 

MÁM DOTAZ OHLEDNĚ OBJEDNÁVKY, KTEROU JSEM UDĚLAL

Jak mohu zkontrolovat stav mojí objednávky?
Jak mohu zjistit kde se moje objednávka nachází?
Proč mi zásilka ještě nedorazila?
Co se stane jestli-že celní předpisy mé země výrobek neakceptují?

Kontrola stavu objednávky

Všechny naše objednávky lze sledovat pomocí sledovacího čísla, které je poskytnuté zákazníkovi poté, co byla objednávka odeslána. Toto číslo sledování je zasláno na Vaši registrovanou e-mailovou adresu, jakmile je objednávka odeslána. Pro sledování zásilky budete používat webovou stránku poštovního dodavatele poskytnutou  kairaliproducts.com.

Všechny otázky týkající se stavu zásilky s číslem zásilky by měly být směrovány k doručovací společnosti.

Chcete-li kontaktovat doručovací společnosti, stačí kliknout na odkaz se sledovacím číslem. Poté budete přesměrováni na jejich webové stránky, kde si můžete najít kontaktní informace o použité poštovní společnosti.

Odeslání vašich položek

    • Odeslání vašich položek může trvat od 7 do 15 celých pracovních dnů, v závislosti na Vámi vybraných položkách. Dodávka produktů závisí od lokality a doby dodání místní poštovní službou.

 

    • Položky jsou odesílány jenom v běžné pracovní dny (pondělí až pátek). Pokud obdržíte e-mail s upozorněním, že vaše položky byly odeslány během víkendu nebo státního svátku, nebudou ve skutečnosti odeslány až do následujícího pracovního dne. 
  • Klademe extrémně vysoký důraz na bezpečnost zákazníků a soukromí. Neděláme žádná opatření při ověřování bezpečnosti a soukromí zakázek. Z tohoto důvodu, většině zásilek trvá minimálně 7 až 10 plných pracovních dnů, opustit náš sklad, před vstupem do přepravního procesu. Do not understand

Co se stane, jestli celní předpisy mé krajiny neakceptují můj produkt

Může se stát, že zákazníci některých zemí nesmí přijímat některé produkty a můžou se tak výrobky vrátit kairalirodcuts.com; Za těchto podmínek splacení celé částky, stejně jako 100% z přepravních poplatků je vráceno zpět zákazníkovi.
 Může se také stát, že celní útvar může požádat o kopii vašeho pasu pro ověřování.
1. Pokud jste schopni poslat podrobnosti a přesto celní předpisy neakceptují zásilky, vracíme sumu v plné výši.
2. Pokud nejste schopni posílat detaily a celnice zničí produkty, neneseme odpovědnost. Žádná náhrada se v případě neuplatňuje.

MÁM DOTAZ OHLEDNĚ OBJEDNÁVKY, KTEROU JSEM DOSTAL

Jaké jsou podmínky vrácení?
Jaká je vaše adresa pro vrácení?
Co mám dělat, jestli moje objednávka přijde poškozena nebo vadná?
Co mám dělat, jestli obdržím nesprávnou položku, barvu nebo velikost?
Jak můžu položku vyměnit?

Reklamační řád
Chceme, abyste byli zcela spokojeni se svým nákupem. Pokud nejste spokojeni s položkou, kterou jste zakoupili, můžete vrátit položku za plnou náhradu kupní ceny, bez ceny přepravy, manipulace, zabalení, nebo jiných dalších poplatků.
Vezměte prosím na vědomí: Kairaliprodcuts.com není zodpovědný za poštovné, manipulaci, zabalení nebo jiné dodatečné poplatky za vrácené položky. Také pouze položky, které nejsou otevřeny s neporušeným obalem budou přijaty.

Zpáteční adresa

Výrobní jednotka
 
121/1-A1, Karatupalayam Village
Samathur, Pollachi
TamilNadu-642123
Email: Info@kairaliproducts.com.
Telefon:+91-4259-271711/22

 

Poškozené nebo vadné položky


Pokud obdržíte poškozenou nebo vadnou položku, kontaktujte zástupce zákaznického servisu do 30 dnů od odeslání zasláním e-mailu na info@kairaliproducts.com. V e-mailu by se měly zmínit následující informace: číslo objednávky a číslo položky z původní objednávky, obrázek poškozeného zboží a telefonní číslo, kterým Vás lze kontaktovat. Vynasnažíme se, abychom nahradili položku včas, pokud produkt není otevřen a používán. Pokrýváme přepravní poplatky, pokud došlo ke škodě položky, kvůli přepravě.
Poznámka: Pokud neznáte číslo Vaší objednávky, nebo nemáte potvrzení objednávky e-mailem, držitele účtů kairaliprodcuts.com můžou navštívit naši stránku sledování objednávek (pouze zaregistrováni členové) a najít číslo v historii svých objednávek.

Obdržení nesprávné položky

Pokud obdržíte nesprávnou položku, nebo pokud se některá položka liší od toho, co jste původně objednal, kontaktujte naše Oddělení služby zákazníkovi ihned na info@kairaliproducts.com. E-mail by měl obsahovat následující informace: číslo objednávky a číslo položky z původního potvrzení objednávky e-mailem, který jsme vám poslali a podrobný popis rozdílu mezi položkou, kterou jste si objednali a položkou, kterou jste obdržel.


Poznámka: Pokud neznáte číslo Vaší objednávky, nebo nemáte potvrzení objednávky e-mailem, držitele účtů kairaliprodcuts.com můžete zkontrolovat skrze sekci "Můj účet", v historii vašich objednávek nebo e-mailem na support@kairaliproducts.com.


Pokud nás nekontaktujete, jste zodpovědní za všechny poplatky spojené s navrácením produktu.

Výměna položky:

Pokud jste obdrželi nesprávnou položku omylem, vyměníme ji bez dodatečných přepravních poplatků. Prosíme, kontaktujte zákaznický servis co nejdříve e-mailem na info@kairaliproducts.com pro zpracování výměny. 

  • India
  • Poland
  • Japan
  • Czech
  • Global
  • US